Posted by : Yu. Syamz Jan 31, 2012


sayang: ketika aku kesepian, kaulah teman setiaku 
Ketika aku dalam kesusahan, Kaulah yang membantuku
Ketika aku di dalam kesedihan, Kaula penenang jiwaku
Ketika aku melakukan kesilapan, Kaulah yang menegur dan memaafkanku
Ketika aku di dalam kesakitan, kaulah penawarku
Tanpamu siapalah aku
Sayang: kaulah sebaik baik wanita di dunia ini
kau sanggup terima kekuranganku, demi cinta dan kasih sayang
Doaku, semoga kasih sayang kita kekal hingga ke akhir hayat
Ameen...


Selamat Hari Lahir buat Isteri Tersayang yang ke-24,Semoga panjang umur,murah rezeki dan terus menjadi isteri yang solehah..

Di kesempatan ini,saya juga ingin mengucapkan hari lahir buat Ayahanda dan Bonda Tersayang pada 26 Januari tempoh hari(tarikh yg sama utk mak ayah..(^_^), juga tidak dilupakan buat Abg Mie(17 Januari) dan buat semualah yang merayakan tarikh lahir mereka..hehe

Semoga Allah sentiasa menjaga kalian didalam limpahan rahmatNYA..amin

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -