Posted by : Yu. Syamz Jun 19, 2012

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah,syukur kepada Allah di atas kurniaan nikmat Iman dan Islam serta nikmat kehidupan yang diberikan kepada kita semua..

17 06 2012 genaplah 25tahun umurku,semoga dengan meningkatnya umur ini semakin banyak amalan yang dilakukan,bertepatan dengan sabda Nabi Shallallahu 3alaihi Wasallam yang bermaksud " sebaik-baik kamu ialah yang panjang umurnya dan baik amalannya".

Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat yang mengucapkan selamat dan doa,mudah2an doa kalian dimakbulkan Allah Taala.

Baiklah,sempena tarikh itulah juga(#176) saya memilih seorang follower bertuah sebagaimana segmen 'pencarian follower bertuah' yang saya adakan baru-baru ini..sepatutnya 17hb(semalam) saya umumkan,namun kurang bersemangat disebabkan saya tidak dapat menghubungi pemenang itu,ala kulli hal,saya akan usaha untuk menghubungi pemenang tersebut.

PEMENANG TERSEBUT ADALAH :

http://nukilanummiabi.blogspot.com/

Saya berharap ada yang mengenali Ezreen Fara Ismail ini@suaminya dan boleh maklumkan kepada saya untuk saya mendapatkan maklumat yang berkaitan.

InsyaAllah,follower bertuah ini akan mendapat sekalung gelang Asfur(kristal) dan sehelai kain tudung A'rdu A'rdin(Buatan Mesir) dan sijil penghargaan..^_^

Tahniah buat pemilik Blog UmmiAbi kerana terpilih menjadi follower bertuah blog permata perjuangan ini...yang lain jangan sedih ye,nanti kita buat segmen lain pulak...insyaAllah..

Wallahua'lam...

{ 1 Tembakan... read them below or add one }

  1. Alhamdulillah...Terima kasih blogger "permata Perjuangan".. Nanti hubby saya akan menghubungi awk ye...Syukran jazilan~

    ReplyDelete

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -