Posted by : Yu. Syamz Jun 13, 2012



Dalam Jenjalan menjenguk kawang2,terjumpa pulak satu segmen yang dianjurkan oleh eesya.

Selalunya susah jugak saya nak join segmen ke hape sume ni,tapi kebelakangan ini,terasa best pulak bila kenal kawan2 yang mungkin tidak pernah kita kenali,dengan pelbagai ragam,pelbagai sifat dan celoteh,dapat mengingatkan kepada saya bahawa  tugas saya amat berat! saya tidak mahu meletakkan tanggungjawab kepada orang lain,saya cuma fokuskan kepada diri sendiri agar diri tidak lupa untuk melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan oleh Allah dan Rasul-Nya.

Mungkin satu cara untuk mendapatkan kenalan dan memudahkan dakwah dan nasihat disebarkan,kita perlu menyelami keadaan mad'u untuk lebih memudahkan kita menyuntik jarum dakwah ke dalam diri mereka,tidak sosial sangat kah?Bagi saya,selagi kita jaga adab2 dan batasannya,insyaallah semuanya baik..habis tu,kalau bukan kita yang 'join' dan nasihati mereka..siapa lagi??^_^

Baiklah,berbalik kepada segmen tadi..siapa yang teringin nak join boleh usha entrynya dengan menekan banner kat atas ye..hanya terhad untuk 5 orang blogger bertuah!..cepat2!..

wallahua'lam.



Anda dan jadik follower permata belum?pencarian follower bertuah masih berjalan...
jangan lepaskan peluang keemasan untuk mendapatkan hadiah misteri dari Padang Pasir!!![klik sini]

Leave a Reply

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩
Terima kasih kerana sudi membaca artikel yang dimuatkan di sini,jadi sudilah kiranya utk mengulas@memberi komentar disini :

1. Jagalah adab menegur
2. Sila gunakan nama@link utk kemudahan bersama
3. Terima kasih sudi komen..
4. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●●▬▬▬▬๑۩۩

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

.:: Arkib Permata ::.

- Copyright © ::Permata Perjuangan™ :: - Permata Perjuangan - Powered by Blogger - Designed by Waalid Al-Marbawi -